Loredana - vacanta cu familia in Tenerife FOTO!

Data publicarii: 17 Ianuarie 2010

Dupa un an incarcat, sute de ore petrecute in studioul de inregistrari, zeci de concerte si zile in care a filmat de dimineata pana seara in Buftea, unde da viata cantaretei Mimi de la 1900, in serialul “Aniela”, Loredana si-a luat o scurta vacanta.

A petrecut aproape o saptamana in Tenerife, unde si-a incarcat bateriile si in acelasi timp a avut parte de experiente inedite, precum aceea de a servi mancarea din farfurii... suspendate.

Loredana a ales sa isi petreaca vacanta in Tenerife, deoarece considera ca este o destinatie cat de cat apropiata de Romania si unde artista s-a putut bucura de caldura, a stat la soare si a facut masaje thailandeze: “A fost pentru prima oara cand am mers in Tenerife, dar nu prima oara intr-o insula a Spaniei - am mai fost in Ibiza si Palma de Mallorca. Mi-a placut foarte mult destinatia aceasta si mi-a amintit de insula Santorini din Grecia, tot o insula vulcanica. Ne-am cazat intr-un hotel in care ne-am simtit ca acasa, deoarece cei de la hotel ne-au tratat excelent. Una din surprizele oferite a fost intr-una din seri cand ne-au invitat la o cina unde ne-au aratat o inventie brevetata chiar de bucatarul lor: servirea mancarurilor in farfurii suspendate. A realizat un sistem in care pe o farafurioara suspendata in aer servesti gustari intr-un mod  cu totul inedit, ca dintr-un film science fiction”, marturiseste Loredana.

Artista, alaturi de familie, s-a relaxat aproape o saptamana pe insula si a profitat de faptul ca si alti prieteni erau acolo: “M-am odihnit in cea mai mare parte a timpului, mi-am incarcat bateriile, am citit mai multe carti interesante, printre care <<Muzicofilia>> a lui Oliver Sacks si cateva carti ale lui Alen de Botton, dintre care <<Status anxiety>> chiar o recomand.
Am avut surpriza sa descopar foarte multe locuri, iar in ultima seara am mancat intr-un restaurant in care intamplarea facea ca toti angajatii sa fie romani. Pe langa faptul ca ne-au servit din suflet, s-au bucurat cand ne-au vazut, au spus ca este o minune ca m-au intalnit chiar acolo, chiar la inceputul anului 2010. Le-am spus ca sper ca acest lucru sa fie un semn bun pentru anul care a inceput
”, adauga vedeta Media Pro Music.

Telespectatorii o pot urmari pe Loredana in rolul cantaretei celebre de la 1900,  Mimi, in serialul “Aniela”, incepand din 25 ianuarie, de luni pana joi, de la ora 20:30.